maandag 3 september 2007

Ontmoeting met Siena


Sono arrivata a Siena!

Mijn handdoek die ik vanochtend onder het raam (op de derde verdieping) hing om te drogen is spoorloos verdwenen, tijdens de taaltoest kon ik alleen maar denken aan de cappuccino die ik vanochtend had gemist en bij de bakker vroeg ik of er hond op een croissantje zat... leven als een italiaanse gaat nog niet helemaal gesmeerd. Maar ik ben er! En ik heb zelfs niet in het park geslapen. Toen ik gister een half uur aan het wachten was vergat ik dat het in Italie niet echt een pre is om op tijd te komen, en ik ging zelf maar op zoek naar een plek om de nacht door te brengen. Maar net toen ik een bus naar het centrum in wilde stappen was daar opeens Aurore, een frans meisje met een kamer in het historische centrum van Siena. Dus daar ben ik nu. En dit is mijn uitzicht:


Geen opmerkingen: